دیالیز ناکافی قاتل زندگی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه همه می دانیم که، دیالیز و پیوند کلیه می تواند طول عمر آنها طولانی تر و بهبود کیفیت زندگی خود را، اما آنها تعداد کمی از آنها می دانند که دیالیز ناکافی می تواند یک قاتل زندگی است.

دیالیز چیست؟

این یک درمان جایگزین برای عملکرد کلیه از دست دادن به علت پایان دادن به بیماری کلیوی مرحله است. با دیالیز در هفته خون، خون بیمار را می توان از بدن منجر شود، پس از تمیز کردن مایع اضافی و سم، خون را به بدن جریان دوباره.

چرا بیماران دیالیزی را انتخاب کنید به عنوان درمان خود را؟

همانطور که همه ما ESRD است که به عنوان ارومیه شناخته می دانید، می توانید در طب سنتی نمی توان درمان کرد. دیالیز و پیوند کلیه هستند که دو درمان رایج برای درمان این بیماری، با کمک از این دو روش، بیماران می توانند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند. اما برای منابع کمیاب کلیوی، بسیاری از بیماران دیالیز به عنوان روش درمان خود را انتخاب کنید.

چرا دیالیز ناکافی یک قاتل زندگی است؟

دیالیز می تواند بیماران را بهبود کیفیت زندگی و تسکین علائم ناشی از اورمی. بنابراین پس از یک دوره درمان، بهتر است سقوط خواهد کرد و برخی از آنها در نظر گرفته شده است که بدون نیاز به انجام آن وجود دارد. از آنجا که اگر آنها در به شرایط درمان، که هزینه خواهد شد مقدار زیادی از پول، اما آنها هیچ از خطرات ناشی از آن آگاه است.

کارشناسان اشاره کفایت دیالیز، القاء سم و wasts که می تواند از بدن انباشته در بیماران بدن دفع شود. این کار باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه باقی مانده منجر شود و ایجاد بیماری بدتر است. بدتر، ممکن است به مرگ بدون خوب منجر شود کنترل.

بنابراین دیالیز به طور منظم برای سلامت لازم است بیمار است، یا شما می توانید برخی از درمان های دیگر که ممکن است به شما کمک کند خلاص شدن از شر اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری شما نیاز پیدا کنید، لطفا به ما ایمیل به ما ایمیل بفرستید .. Sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

دیالیز ناکافی قاتل زندگی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است





:: برچسب‌ها: دیالیز ناکافی، نارسایی کلیه، دیالیز ناکافی قاتل زندگی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: